Book blogger tag

Mili m-a provocat la un tag tare drăguț. Chiar aveam nevoie să mă distrez. 🙂

3 lucruri pe care nu le suporți la o carte

Sunt destul de superficială atunci când aleg următoarea carte pe care să o citesc. Aleg ce mă inspiră pe moment și coperta cărții contribuie mult la asta. Prin urmare, nu suport coperțile care nu îmi spun nimic. Nu îmi plac personajele care nu îmi transmit emoții, care nu mă fac să simt, orice de la ură la adorație. Și nu suport fragmentele de umplutură care nu influențează în niciun fel evoluția personajelor și a acțiunii.

Descrierea locului tău preferat de citit

De-a lungul timpului am avut mai multe locuri de citit. Dintotdeauna am simțit lipsa unui spațiu privat, care să fie numai al meu. Acum ca să nu deranjez( citesc la ore târzii) locul meu preferat de citit este scaunul din bucătărie. Dacă ar fi să aleg, atunci locul meu preferat ar fi ăsta.

3 confesiuni legate de cărți

No, asta e greu. Să vedem… Nu-mi plac spoilerele, adică ălea mari de tot.

Nu folosesc semne de carte. Întotdeauna găsesc pagina la care am rămas.

Nu am putut termina nicio carte scrisă de Cărtărescu sau Coehlo. Am început câteva și le-am lăsat baltă. Unele chiar aproape de sfârșit. Na, că am spus-o și pe asta.

Care carte te-a făcut să plângi ultima dată?

Înainte să te cunosc de Jojo Moyes. Am început cartea asta de mai multe ori până să mă prindă. Rău de tot. Am plâns ca un bebeluș.

Câte cărți se află pe noptiera ta?

Am mai multe, dar voi alege Regina umbrelor de Sarah J Maas și Caraval de Stephanie Garner. Le citesc concomitent. De fapt, Regina umbrelor îmi place atât de mult încât trag de ea de mult timp. Nu vreau să rămân în plop până la următorul volum. Aa, și mai e Chemarea îngerului de Guillaume Musso. Vreau neapărat să mă apuc și de ea.

Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Oho, gustări de toate felurile. 🙂 De la alune, fursecuri, pufuleți și cafea sau suc.

Alege 3 cărți pe care le-ai recomanda oricui

Păi, ia să vedem. Clasice: Winnetou, Misterele Londrei, Fausta și Pardaillan, Anna Karenina, La răscruce de vânturi, Jane Eyre, Pe aripile vântului, Shogun( toată seria, e mai recentă), etc. Pentru cei care adoră horror ul Stephen King și John Saul. Și mi-aș dori ca oamenii să acorde o șansă și autorilor contemporani români. Sunt chiar buni. Sunt prea multe, nu? 😉

Arată-ne o poză cu raftul preferat din bibliotecă

Nu e neapărat cel preferat, e poza ce am avut-o la îndemână. 🙂

Care este cel mai mare secret de cititor al tău

E prostesc, dar tot ce îmi vine în minte acum e o chestie din adolescență. Citeam o grămadă de cărți de la bibliotecă, de toate genurile. Însă sora mea începuse să cumpere cărțile editurii Miron. Toate aparițiile. Asta acum 20 de ani. Și am început să citesc mai mult cărți romantice. Două verișoare de vârsta mea, care nu citeau, au început să îmi spună Sandra Brown. Ce ciudă îmi era, chiar dacă nu o arătam. Și acum mă mai întreabă: Mai citești, Sandra Brown? 😒

Cam asta e. Cine dorește să preia tagul e invitatul meu.

Lecturi plăcute până data viitoare!

32 de comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Multumim ca ai acceptat tagu-ul . Si….. mai citesti Sandra Brown? Eu, recunosc ca da 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Nu am citit una mai nouă în ultima vreme. Dar am recitit la începutul anului Focuri ascunse si Îmbrățișare în amurg. Ai recomandări? 🙂

      Apreciază

    2. Claudia Dare spune:

      Cu drag am răspuns! 💓

      Apreciază

  2. Pe mine nu m-a prins Sandra Brown, dar promit să mai incerc 😍

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Încearcă cărțile ei mai vechi. Sunt sigură că te-ar prinde. 🙂

      Apreciază

    1. Claudia Dare spune:

      Mulțumesc frumos! 🙂

      Apreciază

  3. ancasicartile spune:

    Un tag minunat si niste răspunsuri pe masura. Simt ca te cunosc mai bine!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Mulțumesc, Anca! 🙂 Ma bucur. 😘

      Apreciat de 1 persoană

  4. Sorina spune:

    Asa fac si eu, trag de carte sa nu se termine :)) Si da, si eu prefer sa citesc noaptea pentru ca e liniste. Imi place ca prin aceste tag-uri ne cunoastem mai bine.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Știu că dacă termin volumul o să-l doresc prea tare pe următorul. Nu e ca și cum m-aș plictisi. Are 700 de pagini. 😉 Citesc in weekend câte 150 aproximativ. Ma bucur că avem lucruri în comun. 😊

      Apreciază

  5. Interesant tag, frumoase raspunsuri! Si eu mi-am luat Regina umbrelor, dar tot aman sa incep lectura ei.Chemarea ingerului mi-a placut foarte mult.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Musso îmi place tare mult. S J Maas a întins volumul pe 700 de pagini, dar nu e plictisitoare deloc. Mulțumesc! 😊

      Apreciază

  6. Mili spune:

    Claudia, mi-au placut tare mult raspunsurile tale, ai fost sincera, directa si… romantica.
    Cred ca fiecare am inceput cu cineva, dar uite ca nici eu nu sunt atrasa de Cartarescu, probabil datorita frezei. De fiecare cand citesc un text al lui imi apare chipul si gata, se taie elanul. :)))

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Ești tare amuzantă! 😉 Mulțumesc frumos! 😊

      Apreciază

  7. catalina spune:

    Niste Sandra Brown cand mai citesti? :))) Super raspunsuri.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Claudia Dare spune:

      Aștept să apară ceva care să mă tenteze! :)) Mulțumesc!

      Apreciază

  8. Tyna spune:

    Interesante și amuzante răspunsurile tale! 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    1. Claudia Dare spune:

      Mulțumesc frumos! 😊

      Apreciat de 1 persoană

  9. illusion spune:

    Interesante răspunsuri, iar de raftul tău ce să mai zic 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    1. Claudia Dare spune:

      Mulțumesc frumos! 🙂 In poza asta sunt mai multe cărți fantasy care oricum nu sunt toate. 😉

      Apreciat de 2 persoane

      1. illusion spune:

        Sunt convinsă că sunt și altele 🙂

        Apreciat de 2 persoane

  10. mariaancuta18 spune:

    Frumoase raspunsurile tale, Sandra Brown :)). Sper sa nu te superi ca am indraznit sa glumesc cu tine 😛

    Apreciat de 2 persoane

    1. Claudia Dare spune:

      Nu, e chiar de râs. :)) Numai că mie îmi era ciudă pe vremea aia. Ele nu citeau deloc. 😜

      Apreciat de 2 persoane

  11. Dorina Danila spune:

    O intrebare indiscreta: mai citesti Sandra Brown?

    Apreciat de 2 persoane

    1. Claudia Dare spune:

      Nu am mai citit de mult S.B. :)) dar cine știe pe viitor. 🙂

      Apreciat de 2 persoane

  12. Geo spune:

    Foarte interesante răspunsuri, Claudia!

    Apreciat de 2 persoane

  13. Oli spune:

    Foarte interesant tag, si noi l-am facut pe site. Ai raspuns foarte frumos, mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale!

    Apreciat de 2 persoane

    1. Claudia Dare spune:

      Mulțumesc, Oli! 🙂 Si mie mi s-a părut la fel, adică interesant. 😘

      Apreciat de 2 persoane

  14. anasylvi spune:

    Foarte simpatice raspunsurile tale, imi plac maxim!

    Apreciat de 2 persoane

    1. Claudia Dare spune:

      Mulțumesc frumos! 😊

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

